Merhaba, beni pek cok anne bilir. Bebegim dogdugundan beri uykusuzluk sorunumuz var. Suan 12 aylik ve hala iki saatte bir uyanip emiyor. Bazen saat basi kalkiyor. Aksamdan iyi yemesine ragmen gece uyanmalari bitmedi. Doktor aliskanlik olmus, emmeden uykuya gecemiyor dedi. Kullanmadigimiz bitkisel uyku ilaci, gitmedigimiz doktor kalmadi. Emdigi surece boyle gecer diyorlar. Sutten mi kesecegim duzelmesi icin? 1,5 yasinda kesmeyi dusunuyorum aslinda ama dayanamiyorum artik. Tahammul edemiyorum. Ne gece uykumuz var ne gunduz. Yasayan bilir. Kimse kalkip beni kinamaya calismasin. Kimsenin haddi degil. İnsan gibi yardim ariyorum. Deneyimli anneler lutfen goruslerinizi paylasin🙏🏻