yeymnmmm0 evet canım doktor kaynaklıydı bana olan tavırlarını unutamıyorum söz de en iyilerindendi yaşadığım şehirin o üzgün halimle bir de tavırları canımı çok sıkmıştı. 2-3 aya tekrar gene kalırsın demişti bana ağlayarak çıkmıştım odasından. Rabbim kimseye yaşatmasın sana da tekrarını yaşatmasın inşaallah.