Merhaba anneler, 35 günlük bebeeğim var. İlk haftalarda doğum sonrası ağrılardan ve zorluklardan bebeğimi emzirmeyi başaramadığım için sütümü sağıp veriyordum . Fakat üçüncü haftadam sonra bir daha hiç sağmadım sürekli emziriyorum çünkü. Süt sağımı gerekli birşey mi. Şu an sütümü sağmalı mıyım , bebeğimi sürekli emzirdiğim için ne ara sağacağım, sağdıktan sonra bebeğimi emzirmek istediğimde nasıl olacaak kafamda deli sorular…..