Pamukkizim Turp normalde gaz yapar. Biz genelde rendeleyip suyunu sıkarız hatta çok fazla gaz yapmasın diye. Geçen benim bebeğimde 4-5 gün kakasını yapmadı yapamadı. Kabız değildi ama baya sancısı vardı. Doktorum önceden böyle durumlarda günde iki çay kaşığı zeytinyağı verebilirsin demişti. 3 gün verdim ama tık yoktu. Sonra bi daha verdim peşine ılık su içirdim ve 20dk sonra yaptı. Deneyebilirsiniz isterseniz