Musabveannesi Bende geçtiğimiz günlerde çok ağır grip geçirdim. Mümkün olduğunca bebeğime yaklaşmadım ve evde maske taktım. Çok şükür bebeğime bulaşmadan atlattım. Hafif grip olsaydım bu kadar üzerine düşmezdim yani çok yaklaşmazdım olurdu ama baya ağırdım o nedenle maske kullandım