Merhaba hanımlar biz 6 aylık olduk tadımları yarıladık sayılır. Merak ettigim bir konu var labne, lor peyniri gibi şeyleri sürekli kendiniz mi yapıyorsunuz ? Henüz denemedim ama becerebilecegimden umudum yok. Yoğurtlarım bile tutmuyor. Kendiniz yapıyorsanız bu ne zamana kadar sürecek ya da hazır alıyorsanız nerden hangi marka alıyorsunuz? Tutmayan yoğurdu o şekilde versem sorun olur mu ya da hazır yoğurt kullansam ? Kafam çok karışık bana bı el atın.