Mommyisgirl dün gece bir sürü yazı okudum , doktorların açıklamalarını dinledim. Gündüz uykusu kesinlikle olmalı ve çocuk da düzen şart diyorlar. Dışarı konusu ise ben zaten yağmur çamur demeden çıkarıyorum. Olduğumuz yerde inek , tavuk , kedi , köpek fazlasıyla hayvan var. Onlara götürüyorum yürüyoruz , parka gidiyoruz. Bunun dışarıyla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Güne geç basliyor ve geç kapatmak istiyor. Bugün itibariyle yeni bir düzen oluşturmaya çalışacağım. Başarırız inşallah 🥰