Ya bu insanlara sinir oluyorum burada hergün en az 5 post açılıyor sütüm yok nasıl arttırabilirim diye birileri de altına ben size özelden yazayım kesin artar yav yazsana işte yoruma millet kırılıyor süt diye bi hayra girerim diye korkuyor herhalde 🤷♀️