BaharKayaKalender Oxapar igne kullanmaya başladım bugün ikinci günümüzdü bu igne vurulduktan sonra yanma yapiyomu bende yaptı ama
GoGirl BaharKayaKalender bende baska bi marka kullandim igneyi batirdiginizda mi yanma yapiyor bnde o zaman yapiyodu 9 ay kullandim
Denizcancat-2020 BaharKayaKalender evet canım enjeksiyon sırasında çok fena yakıyor.Gobekten yapıyorsan mümkün olduğunca yağ tabakasina yapmaya çalış o zaman yanmiyor cok fazla
Sycr BaharKayaKalender çok hafif olup geçiyordu benim ki bir de sürekli çevir vücudunda yani koluna yaptın sonra göbeğine bacağına koluna öyle olunca çok canın yanmıyor