Btlyldz13 benim kızım da aynı. Sürekli elleri yüzünde. Uykusu gelince, yemek yerken, yemek istemeyince gözlerini burnunu kaşıyor sürekli.
Hatta dün annemle konuştuk bu konuyu. Annemin demesine göre burnunu çok kaşıyan çocukta kurt olma ihtimali varmış. Öyle derlermiş yani öncelerde. Kakasını falan da kontrol ettim öyle birşey yok ama bakalım ne kadar daha böyle olacak.