oglusumbal ben yapıyorum. Elimden geldiği kadar hergün 30 dakika olan videoları var onları yapıyorum. Eğer daha önce spor yapmadıysanız ya da uzun süre ara verdiyseniz böyle olmanız çok normal. Size tavsiyem yavaş bir şekilde ilerlemeniz olur. Mesela bugün 5 dakika yaptınız, yarın 8 dakikaya çıkarın, sonra 10 dakikaya. Bir süre sonra kondisyonunuz artacaktır. Ben öğlen kızım uyursa 30 dakika lessie, akşam da 20 dakikaya yakın yağ yakıcı egzersiz ve 10 15 dakika da sırtımda olan bir rahatsızlık için sırt ve karın çalışıyorum. Eğer öğlen uyumadıysa akşam 10 dakika lessie, 15 dakika yağ yakıcı egzersiz ve 10 15 dakika sırt ve karın yapıyorum. 2 güne bir sırtı azaltıp bacak çalışıyorum. Alışkanlık haline gelince vücudunuz istemeye başlayacaktır sporu. Ama doğum sonrası çokkk uzun aylar aradan sonra başlayınca resmen 10 dakikada 1 saat çalışmış gibi nefes nefese kalmıştım.