CigdemZeynep kardesim oncellikle insallah allah bebeginin sifasini verir. Herkesin bi derdi vardir ama evlat derdi olmasn baska hersey olsun.
Tabi bizim ailede kuzenm suan 40 lara yaklasiyo,Danimarkada ve cok sukur sıkıntısı yok, ameliyat geçirdi bundan dolayi ama sapa sağlam şimdi. Teyzem de şuan 60 larda. Ondada oyle bi sıkıntı oldu. Onun zamanında bu ölur falan demişler turkiyede, ozamanlar annemler teyzemi turist olarak Danimarkaya getirdiler ve ameliyat gecirdi çok şukur hala yaşıyor. Tabi bugun Turkiye avrupadan daha hızlı gelişmiş bi ulke olarak gözükuyor. Bebegğin için çapa zarfet guzel hastanelere götür, hangi şehirde uzman alanı varsa oraya götür, tabi imkanın buna el verirse. Elbet güzel sonuçların çıkar inşallah. Allah bol bol şifa versin, bebeğinle Allah seni imtihan etmesin🙏🏻🤲🏻