Hulya_ Asu1 4 ay 9 günlük bitmesine 10 gün kaldı ama ben bittiimm🤪 Bu uykuya direnme nasıl bir şey yaa uykun var evladım uyu işte dimii yok ısrarla uyumuyolar gözü kapalı bağırıyo oğlum insallah atak bittiğinde bunlar huy olarak kalmaz 😥
TalentedMom Asu1 keşke benimki de meme de uyusa çok özlüyorum o hallerini emzirmek çok güzel bir duygu ama maalesef 4.ayda benimki memeyi reddetti sütüm azalmıştı
Asu1 TalentedMom ya benim kızım da bir ara reddetmişti ama şükür uzun sürmedi zor bir durum üzüldüm adınıza😔🙏🏻
Birhemsireanne__ Asu1 ya nasıö hesaplanıyor benm bebegmde 3 ay 15 günlük bu saydıklarnızn tıpkısı var 1 haftafır cıldırıcam bizde girmiş miyiz atağa
Asu1 Birhemsireanne__ girmiş olabilir google atak haftası hesapla yaz doğması gereken tarihi gir ordan hesaplanıyor canım