Adaasya İyi akşamlar arkadaşlar 7 aylık kızımda sürekli bir kendi kendine heyecan ve buna bağlı çok hızlı nefes alma nefes nefese kalma oluyor sizce normalmi
Birkucukeylulmeselesi Adaasya bizimkide aniden seviniyor bi heyecanlanıyor normal demekki duyguları öğreniyorlar
Adaasya Birkucukeylulmeselesi fazla takıntılı olduğumdan ikizinde bu kadar heyecan olmayınca sormak istedim normal demekki dediğiniz gibi
Birkucukeylulmeselesi Adaasya şaşırma heyecanlanma gibi duyguları keşfediyoe sanırım her gün bir hareket her gün yeni bir şey keşfedip öğreniyorlar🥰😍