Bebeğim 5 aylık gündüz uykuları gayet iyi gece uykusuna da 9 buçuk 10 arası uyuyor uzun uyusun diye yatmadan mama veriyorum ama gece 12-1 gibi geri kalkıyor emziriyorum yatıyor sonra 3 ve 5 te yine kalkıyor tabi arada kıvranıyor ağlıyor onları saymıyorum ben her kalkmasına kucağıma alıp emziriyorum bilmiyorum doğrumu yapıyorum her kalkmasına emzirmelimiyim bir de ana kucağında uyuyunca bu kadar sık uyanmıyor beşiğine de sevmiyor galiba ne yapmalıyım lütfen fikir verin bir günde olsa uzun uyumak istiyorum artık