AygulSina Emziren anneler ne yememeli? Bebegimin gaz problemi var ne yememem gerekiyor 1 aylik oglum var ne yesem iyi gelir? Ne yememeliyim? Her turlu oneriye acigim
Miniklerim03 AygulSina domates portakal acı ekşi tursu sucuk fazla baharatlı yemekler turp mor lahana yenmeyenler arasında aklıma gelen rezene içebilirsin süt içebilrsin bulgur pilavı cok süt yapıyo tahin helvası hurma yiyebilrsin
elifzeze AygulSina merhaba 3. Aya kadar turuncgiller, domates, salatalık, visne suyu erik suyu, asitli icecekler(gazoz vb) , baklagiller 1 gun onceden suda bekletilip gazi alinarak pişirilip yenebilir. 3. Aydan sonra bebek kendi gazini çıkartacaktır
Hyrnnsa AygulSina ne yemeliyim diye sorsan daha iyi olurdu 😂 çünkü herşey gaz yapıyo çayın bile gaz yaptığını öğrenince amaaann dedim yemeklerden sonra kimyon yedim birde pekmez sulandırıp içtim gayet iyiyiz aguline diye de bir şurup kullanıyoruz :)
AygulSina Hyrnnsa bizimde damlamiz var ama aksamlari gazu fazla geliyor. Rahatlayamiyor. Kolik degil biliyorum. Teşekkür ederim
Deletedmom324 AygulSina ben parates zeytin pilav ekmek pekmezle makarna ile 4 ay devirdim. Bakalım nereye kadar 🧐
Faji AygulSina hiçbir şey yememeli. Uzay filmlerindeki gibi vitamin hapı ve su içerek yaşamalı. Sadece ilave kimyon rezene anason ve ısırgan çayı içmeli 😜 benim bebeğim de 27 günlük korkudan ağzıma bişey alamıyorum. Yeni kankalarım rezene kimyon ısırgan anason 😀😀 doğumdan beri iki bardak çay içtim. Bulgur, bakliyatlar, çiğ meyve ve sebze tüketmiyorum. Yalnız bence işin püf noktası kendi bedeninizi dinlemek. Sizde gaz yapan şeyler bebekte de yapacaktır 👍🏻
Pafuli AygulSina bana doktorum çok baharatlı şeyler yeme dedi,birde çay ve kahve çok tüketme dedi.Onun dışında yok o çok gaz yapar yok onu yemeyeyim şehir efsanesi dedi
Fbasturk Protein ağırlıklı beslenme et tavuk balık iyi geliyor ,sulu patatesli köfte çok güzel süt yapıyor ,taze ısırgan ile sabah akşam aç karnına bı bardak demle iç süt yapıyor , hurma pekmez tahin ceviz bol bol kullan kimyon çayı ve rezene de iyi geliyor
Dygtlh Bence azar yemelisin sadece ertesi güm aynı yemeği yeme bide yemeklerden sonra peryavşan iç yarım bardak iyi gelir hep perhiz yaparsan çocuk alışacak sonra iyi olmayacak hemde sütün olması için her besinden almalısın aklına getirme acaba gaz yapar mı diye ama dikkat et peryvşan ama çok iyi 👍
Bursaligelin AygulSina kisiye gore yenilen gidalar degissede bana gaz yapanlar; sogan, laktozlu sut, helva, fasulye ve nohut. Cok duydum ye ustune kimyonlu cay demle ic diye ama denemedim acikcasi. Ben careyi rezene de buldum bana iyi geldi bebegime de tabi umarim sizde deneme yanilma yontemiyle isinize yarayani bulursunuz🙏🏻
Deletedmom324 AygulSina azaldı ama gecmedı maalesef. Gecen gece bol kımyonlu nohut denedım. Dun gece berbat gectı. Sadece 1,5 saat uyudum ve ayaktayım 😎😎