Arkadaslar oğlum 16 aylık. Bir haftadır Covid pozitifim. Oğlumla eşimin yanında yatmadigim için gece beslemesini kesmeye karar verdik. Uzun zamandır zaten çok istiyordum ama başaramıyordum. Sürekli uyanıyordu son zamanlarda. Aslında ben odada olmayınca hemen pes etti önceden odayı yikardi. Hatta birgun denediğimde komşu gelmişti birsey mi oldu diye gece vakti. Şimdi bir haftadır emmiyor ama uyanmaktan vazgeçmiyor. Gece beslemesini kesen anneler size soruyorum, uyanmalar bitecek mi? Yoksa emzirmesem bile böyle sürekli uyanmaya devam edecek mi?
bu arada gündüz ayağımda sallanarak uyuyor ama gece uykusuna beşiğinde kendi döne döne uyuyarak geçiyor.