Minnokkunannesi 6 gündür kullanıyorduk. Bebeğim 4 aylık. Kalasında kan var minik minik yayılmış. Bıraktım dün görünce. Bugünkü kakalarında yine vardı. Yarında takip edicem. Damladan olabilir mi yaşayan var mı
Kozaannesi Minnokkunannesi Kesinlikle ayın çöpe gitsin böyle bir şey yok. Sağlık ocağı verdi bebeğim kabız oldu 9 gün yapamadı sonra fitil verdiler yaptı sonrası yine yok 7gun. Öyle böyle 1 ayımız geçti . SideFer isimli demir olacina başladık 2 gündür,tamamen bitkisel hiç bir yan etkisi yok . Şuan gayet iyiyiz💕
Elifim61 Minnokkunannesi Banada sağlık ocağı aynı damlayı verdi doktorumuza sordum sakın kullanma dedi ve bize Ferrum diye başka bir damla verdi.
Busrasarelina56- Minnokkunannesi benimde kusuğundan çıkmıştı canım korkmuştum. Şimdi sidefer kullanıyorum
Minnokkunannesi Kozaannesi o kadar korkuyorum ki besin alerjisi falan olabilirmiş. İnşallah damladandır. Kanı gördükçe mahvoldum üzüntüden
Ebruayd1n Valla canm benim dişlerde çürük yapabilir diye duydum sağlık ocağından kan ilacı diye verdiler kullanmadım sağlık ocağından başka ilaç aldım kan için renginden dolayı kakada renk değişikliği normal ama yine de bi doktora git derim