Asel_2020 Panik atak hastasıyım bu aralar sıkıntılar oluyir ikibuxuk aylık kızım var korkuyorum da ilaç kullanmaya emziriyorum ona bişey olacak diye doktorum rahatlıkla kullanabilirsin dedi ama ben yinede ne biliyim tedirginim
Ata0905 Asel_2020 paxil kullandım ama emzirirken kullanmadım. Doktorunuz kullanın dediyse kullanın bence geçmiş olsun 🌺
Asel_2020 Ata0905 daha önce bende kullandım ama şimdi bebgim var ve emziriyorum yinede bı tedirgin oldum ya geçerse diye
Ata0905 Asel_2020 süte birçok ilaç geçiyor. Ama sizin tedavi gerekliliğini göz önünde bulundurarak tedavi düzenliyorlar. bir doktora daha danışın isterseniz .