Ozoss Merhabalar 🙏🏻 3 kutu humana süt arttırıcı çay mevcut elimde , mamaya geçiş yaptığımız icin kullanmayacağım . Hiçbiri açık değil bilginiz olsun 🤗 50 tl ye satıyorum
Zuhal1414 Ozoss ben alırdım ama Bolu da yaşıyorum kargo falan aynı para İst da yaşayanlar tavsiye ederim kesinlikle faydası var
Sema123- Ozoss yeni aldım yoksa alırdım 5 tane var elimde ve onlar bitene kadar biz ek gıdaya gecicez sanırım 😊