dilara92 Benim bebeğim de 1 aylık oldu. Hala aynı sorunu yaşıyoruz. İlk günlerde cimcikliyordum, burnunu sıkıp canını acıtıyorum uyansın diye. Uyanıyordu ama göğüse aldığım an hemen yine uyuyordu.Çaresizlikten biberon verdim ama aynı zamanda emzirmeye de devam ettim. Buradaki bir bayan arkadaş da tamamen kıyafetlerini soymamı o şekilde uyanacağını söyledi çarem o oldu. Hala her emzirmeden önce tamamen soyuyorum hemen uyanıyor. Şimdi de sorun emzirmek, göğsümü tutuyor ama 5 dakikadan sonra çığlık çığlığa ağlıyor sütüm yavaş akmaya başladığı için. Biberondaki hızlı akışa alıştı. Çok zor gerçekten seni çok iyi anlıyorum.