esraeylul34 yemesi iyi.uykusu gündüz günde 3 kez ,üçünün toplamı 1 saat. yani gündüz uykumuz yok desem yalan olmaz.gece uykusuna 9.30 -10 arası yatar.3 kez de gece kalkar.sabah 8 kalkış bizim için.4 üstte,3 altta 7 dişi var.4 gündür emekliyor daha yeni.tutunup ayağa kalkabiliyor.ellerinden tutunca yürüyor.yürüyebildiğini keşfettiğinden beri akşama kadar yürüyoruz evde.emeklemeyi de tercih etmiyor bu yüzden.çok yoruluyorum çok.bay bay,alkış,hayır (kafa sağa sola sallama şeklinde)dediğimde yapıyor. biyeri kurcaladığında hayır dediğimde anlıyor ama işine gelmiyor..Bu arada 9 ay 22 günlük olucaz birazdan😀😀..