IpekAda ben anlayamadım emziriyor musunuz yoksa sağarak mı veriyorsunuz. Çünkü ben mesela emziriyorum ve her emzirme sonrası sağıyorum buzluğa atabilmek için emzirmeden sonra anca 10-15cc falan çıkıyor mesela emmmedi diyelim yine sağlıyorum 30cc anca çıkar. Sağma makineleri bebek gibi çekemiyor en iyisi bile ki ben en güçlü modda sağıyorum. Bebek çok daha fazlasını içiyordur. Çişli bezi iyi ise sağımdan ne kadar çıktı kafanıza takmayın