IpekAda Bugün bir günde 90 cc sütüm çıktı 2 göğüsten . Çocuğum 2 aylık olacak .. gelmed mi .. geldi de ben mi kaçırdım .. nasıl oldu ne oldu çokkk üzülüyorum anneler çok 😭😭 sanırım artık pes etme vakti geldi ve mamaya devam edeceğim 🥺🥺🥺
simsekmevlude IpekAda emziriyo musunuz ? Kac saat aralıkta 90 cc cıktı bence asla vazgecmeyın donem donem azalma oluyor bendede 5 aylık olucak ıkızlerım hala sagıyorum mamada verıyorum tabı ıkız oldukları ıcın yetmıyor azda olsa sutunuzu sagın verın üstüne mama yedırın bence
yenidoganhemsiresi IpekAda düzenli sağım yapılmayan memeden süt çıkmaz bu olmadığı anlamına gelmez. Bebeğiniz daha fazlasını emiyor
Nuraykacar IpekAda İnstagram da emzirme danışmanı var dilruba hanım benimde azdı sutum ondan maya cayi aldım sutum çoğaldı Allah razı olsun ondan bide benimki emmiyor sağıyorum.
Minik_mucizem02nisan IpekAda Size özelden yazayım dediklerimi yapın kesinlikle artar benim 24 saatte 200-300 cc çıkıyordu sonra artırdım 720-800 cc çıktı sonra mamayı tamamen bıraktım
IpekAda simsekmevlude sezeryan doğum yaptım başta geldi gibi oldu birinin ucu pek yok tutamadı diğeri aşırı yara oldu kanlandı emmedi .bir süre sağdım yetinemedi mama başladık biberonla sonra zor tuttu şimdi de sütüm nerdeyse yok . Bir toplam günde ikisinden toplam gelen süt 90 cc 😭🥺😩😢😢😢
IpekAda yenidoganhemsiresi sezeryan doğum yaptım başta geldi gibi oldu birinin ucu pek yok tutamadı diğeri aşırı yara oldu kanlandı emmedi .bir süre sağdım yetinemedi mama başladık biberonla sonra zor tuttu şimdi de sütüm nerdeyse yok . Bir toplam günde ikisinden toplam gelen süt 90 cc 😭🥺😩😢😢😢 lensinoh elektrikli sağım makinesi aldım çift yönlü . Ne aralıklarla sağma yapmalıyım yardımcı olur musunuz
Annebal Nuraykacar tam instgram adresini yazarmisinz.. maya cayi nedir yani icerik olarak ne var icinde ben instgramdan bulamadm.cnku
CansuveCan Bende mayya aldım bence etkisi var ama hata bende sağım yapmıyorum çok salağım. Yapınca moralim bozuluyor süt biriksin diyorum bekliyorum ama sağmadan çoğalmıyor sinirlerim alt üst
Miyonunannesi Minik_mucizem02nisan rica etsem banada yazabilir misiniz bebeğim 4 aylık düzenli sağıyorum ama gün boyu 150 cc anca oluyo
Minik_mucizem02nisan Kubrabuse Hayır biberon kesinlikle kullanma bebek binerona alışır göğsünü biberon gibi çeker göğsün boşalamayacağı için sütün azalır. O yüzden de Eds kullan en iyisi o. Bu arada ben de acil hemşiresiyim
cglakmn Minik_mucizem02nisan eds yöntemiyle almıyor benim kızım 27günlüğüz biberona alıştı bile ben de düzenli sağım yapıyorum sadece geceleri emiyor diye sağamıyorum ama hep aynı hiç artmadı