Tomris4646 teşekkür ederim malesef bir ilacı ya da kremi yokmuş kendiliğinden geçiyormuş biz doktora gittiğimizde bitmek üzereydi zaten hastalık, ishalden dolayı çok kötü pişik olmuştu ne yese hemen çıkardığını anladı küçücük kızım hiçbr şey yemez olmuştu, doktor bol bol besle dedi pişik kremi verdi.