Edizbeyinannesi Demir vitamini vs ek gıda hiç bişey kullanmıyoruz. Ateş vs de yok. Bebeğim gayet mutlu ama ishal gibi yeşil kaka yapıyor iki gündür. Sebebi değişen mamadan kaynaklanabilir mi ?
Minikum Edizbeyinannesi mama ile beslenen bebeklerde yeşil kaka oluyor ben ilk bir buçuk ay aptamil kullandım yeşil ve çok kötü kokuyordu kakası mamayı bırakıp emzirmeye devam edince düzeldi kakası
Edizbeyinannesi Balyanaklikiz bebelac gold kullanıyordum gece nöbetçi eczanede bulamadığımız için sma almıştık 400 gr. Bugün bitti o. Ama iki gündür 3 defa yeşil kaka yaptı ishal şekilde
Balyanaklikiz Edizbeyinannesi Mamadan büyük ihtimalle cnm kaynaklanıyor. Sma içerik değiştiğinde beri bnm kızımda yeşil kaka yapıyor. Bende şuan araştırıyorum mama değişmek için.
Asya0114 Edizbeyinannesi sma bizde de yeşil kaka yaptırmıştı içeriğinden kaynaklanıyor herhalde tekrar aptamile döndük 1 içmeye düzeldi kakası mesela en son sabah sma verdiğimde yine yeşildi kaka ama öğleden sonra aptamil verdim normal yaptı
Ela25 Edizbeyinannesi bizde sma optipro kullanıyorduk ishal gibi yeşil kaka yapıyordu bebeğim.mama değiştirdik Aptamil aldık sarı ve kıvamlı yapmaya başladı.
Edizbeyinannesi Balyanaklikiz bebelac gold tavsiye ederim bize tek sıkıntı yaratmayan mama oldu ne kabız ne gaz ne kusma
Edizbeyinannesi Balyanaklikiz evet severek içiyor ve bize hiç bi yan etki yapmadı ama bu ara beslenme sıkıntısı yaşıyorum bu mamayı kullandığımdan beri 1,5-2 ayından itibaren kullanıyorum 2 ay boyunca 1 kilo ve 700 gr aldırdı mama bize. Sadece mamayla beslenen bi bebek
Balyanaklikiz Edizbeyinannesi Bnmki de sadece mama yiyor. Aşırı beslenme sıkıntısı yaşıyoruz. Kaç aylık bebrğiniz
Edizbeyinannesi Balyanaklikiz 3 aylık canım ve son 1 ay galiba sıkıntıdayız uykuda içiyor uyanıkken açsa içiyor onun harici istemiyor zorlanıyorum bende. Emzik emmeye gelince güzel emiyor neden yemek istemiyor anlamış değilim. Çişli bez sayımız falan da güzel aslında ama zorlaya zorlaya içiyor
twinsmomYY Edizbeyinannesi ben hic mamadan kaka rengi degistigini duymadim gotmedim de. Bence usutmustur. Karnina ayaklarina dikkat edin doyurduktan sonra da midesi usumesin diye ort bir dene canim kime soylediysem hepsinde ise yaradi.
Balyanaklikiz Edizbeyinannesi Bnmki de 5 ay 8 günlük. Bir öğün içiyorsa diğerini içmiyor. Gece maması aldım. 4+ ay mamaso hero baby aldım yok hiç bişe istemiyor. Anlamıyorum artık bnm psikolojim bozuldu inanki.
HatFer135 Edizbeyinannesi yani benim bebeğimin ayakları çok terlerdi sulu yesil oluyo du kakasida. Bende sma veriyordum doktor usutmus dedi bize genelde gazlı huysuz bı bebek olduğu için anlayamıyordum ama ateş falan yoktu bzde
twinsmomYY Edizbeyinannesi rica ederim insallah iyi gelir ve eger usutmeuse cabuk etki eder sadece sicak tutun yeter 😊
Edizbeyinannesi twinsmomYY aslında sıcak tutuyorum ama terletiyorum da fazla sıcak tutuyorum galiba terleyince üstünü acıyorum galiba bu yüzden üşütmüş olabilir evet 🙄
Edizbeyinannesi Minikum benim emzirme gibi bi olanagım yok malesef artık. Ve o yüzden sadece mamaya kaldık 🌹🤷🏼♀️
twinsmomYY Edizbeyinannesi aa ter daha zararli. Hic bir sekilde terlemesin o zaman bir kat az giydirin baktiniz terledi hemen degistirin