Zilifmom Dbasya3540 benmkıde 2 aylık haftada 1-2 kez yapıyor cok sancılı ememiyor sancıdan kulak cubugu denedim yapmadı🤷♀️🤷♀️
sebnemrah Dbasya3540 makat darlığı varsa size tedavi vermeliydi olabilir demekle olmaz ki.. genel cerrahi mi götürdüğünüz Dr ?
Dbasya3540 sebnemrah darlık yok dedi ama hafif çatlak var dedi krem verdi ama düzelen birşey olmadı :(
Guzelkizimbenim Dbasya3540 bende orda oturuyordum şuan istanbuldayım yakın olsaydık fitilden verirdim ama nasip değilmiş
zelihagnc Valla canım işlemi kötü ben duramadım babamiza bırakıp kapının önünde bekledim numaralı demir çubuklarla açıyorlar olması gereken genişliğe ulaşana kadar tam 5 seans götürdük inşallah sizin bebişinizde böyle birşey yoktur🙏
Prenses12 Dbasya3540 hemşiremize söyledim 8 güne kadar yapmaması normal eğer topak topak yapmıyosa ıshal gib i cıvıksa sorun yoktur korkma dedi
Dbasya3540 Prenses12 evet normalmiş bizde bekledik ama 8 gün bekleyip de kendi yaptığı hiç olmadı :(hep müdehale ile yapıyor
Tulinakrep Dbasya3540 öyle düşünmeyin ilerleyen zamanlarda daha çok yaşıcaksınız ek gıda zamanından çok oluyor çoğu bebekte oluyor
Ayzmm Dbasya3540 4 aylik olsa kuru kayisi puresi ve avakado birebir kabizliga doktorunla konus kuru kayisi puresinin belki suyunu verebilirsin birde eger mama kullaniyosan aptamil conformil 2 3 gun sonra duzeltiyor bende aylarca cok cektim maalesef😊
Htckync Dbasya3540 kızımda aynıydı 1 hafta öncesine kadar 3 aydır lavmanla yaptirdim hiç kendisi yapamadı.(lavman bitkisel bisey korkmaniza gerek yok) ama bi meme +mama iciyoruz mama değiştirdim kac kez yine ayni en son bebelac basladim +bebelac gold thickener kullanıyorum cok kustugu icin. Mamaya başladıktan bir gün sonra hemde taaa sırtına kadar ne ağladım görünce yaa çok şükür simdi düzenli yapiyo
Dbasya3540 Htckync biz sadece gece veriyoruz mamayı onun dışında vermiyorum ama etkisi olur mu onun da bilmiyorum evolvia kullanıyoruz
Dbasya3540 xrtalafx gaz damlası çok değiştik onları kullanınca daha çok kıvranıyor du en sonunda bıraktım rahatladı şu an çok gaz yok