Kızlar eylülde dogum yaptım kırk günün sonunda adet oldum ama çok azdı şu an 3 gün günüm geçti hamile olmaktan korkuyorum ama korunuyorduk dogumdan sonra adet düzensizliği yaşayan var mı dün hamilelik testi yaptım negatif cıkti korunarak hamile kalan var mıdır ? Bebegim daha çok küçük