anneoldumm bence sıkmayın hem mikrop üretir daha çok rahatsız olur, kendimi onun yerine koyuyorum burnum tıkalı biri de geliyor o tıkalı burna süt sıkıyor, bu tamamen benim fikrim ama çok korkunç bence. Yavrum daha çok tıkanır bu yüzden asla süt sıkmam Serum fizyolojik ve burun aspiratörü var bütün burnundaki sümüğü alıyor çok rahatlatıyor.