Birisimom Kızlar bebeğim bugün 40 günlük oldu. İki gündür kakaLı bez sayısında özellikle azalma var. Karnının doyduğunu düşünüyorum ama bezini kirletmemesi beni şüphelendirdi. Normal midir acaba bu azalmalar?
Merve123456 Birisimom anne sutu alan bebeklerde ilk 6 ay 10 gun hatta bazi doktorlara gore 14 gun kaka yapmamasi normal diyorlar. Ac olsa kendini belli eder zaten. Endiselenmeyin
Eymenncik Birisimom benim oglum 2 gunde bir yapiyor. Onemli olan cisli bez sayisi cisli bez sayisini takip edin
2kuzu-annesi Birisimom aynı canım 39 gunluguz 2 gündür kaka yapmadi hâlâ yapmadı yani birden azaldı her açtığımda altını kaka vardı şimdi 3 gündür yapmiyo birdn oldu
Unknown Birisimom Kaka değil önemli olan çişli bez sayısı. Dün bir doktorun canlı yayınında dinledim , 10 gün yapmıyorsa sevinmeniz bile gerekir çünkü atık olarak gidecek kısım dahi vücuda gidiyor dedi. Tabi bir sıkıntı sezmediğiniz müddetçe gayet normal.
2kuzu-annesi Unknown ay ben çok panik oluyorum normal ağlasa bile diyorumki kaka sini yapamadı ondan ağlıyo
Unknown 2kuzu-annesi Bende öyle diyorum valla 🤷🏻♀️ Dün Uzm. Dr. Osman Gönülal’ın canlı yayınında dinledim. Belki kayıtlı vardır youtube’a bakarsan.
Unknown Birisimom Ya aslında bez değişiminize de bağlı. Mesela ben 2 saate bir değişiyorum bezini , dolmasını beklemiyorum. Genel olarak 6 dan az olmaması lazım bir günde deniliyor.
Eymenncik Birisimom 5-6 dolu cisli bez sayisi normaldir. Doydugu anlamina gelir tabi ek olarak kilo takibide yapabilirsiniz
Ezgi2609 8 gün yapmadığını bilirim.Popoduna kulak pamugu ile zeytin yag sur yardumci olabilir (bilgi doktorum söyledi) zeytin yağ içir diyenler olur asla yapma eğer 10 gün yapmazsa doktora