Kızlar bebegim 2 aylık 60-65 ile gebe kaldım 85 ile doğuma girdim boyum 180. Kilom gitsin istemiyorum boyuma hafif kilo yakışıyor. Ama göbeğim baya kaldı sadece göbeği eritebilir miyim? Eritirsem de nasıl eritirim? Haydi analar el birliği ile halledeyim bu göbeği 😄👍🏻