Mucizebebegim8 Melisasey kullandık amerikadan getirttim gece olanı da aldım ama malesef etki etmedi bize
Eda-Ece Melisasey canım beni yanlış anlama ama kolik ilaçla düzelecek bir durum değil.Koliğin iki tane ilacı var sabır ve zaman.Birde ne olursa olsun sakin kalmaya çalış ki kolik durumu huy olarak kalmasın bebişinde🌺 geçecek hiç merak etme💗
Akcabeytas Ben,ama yok valla 215 tl ödedim,hiç bi faydası olmadı bu kolik ilaçla geçmiyor sakın alma ilaçlara 1,5 ayda 1730 tl ödedim elde var 0. Artık anladım tek çare zaman 🤦♀️