Bebeğim 3ay 22 günlük eskiden iki saatte bir uyanıp emip geri uyurdu gece uykusunda gündüz sallayarak uyuturuyorum fakat 4 gündür sürekli memede kalmak istiyor sürekli uyanıyor bugün uyku eğitimine başladım baya ağladı ama emzirmeden uyuttum her ağladığında kucağıma alıp sakinleştirdim geri yatırdım uyudu şimdi ama tereddütte kaldım sizce daha erken mi anne bebek arasındaki bağı zedeler miyim