Kızlar bebeğim 6 ay 10 günlük daha yeni 2 3 gündür sırtüstü yüzüstü dönmeye başladı bayadır bekliyodum dönmesini biraz geç oldu sanki. Bugünde arkadaşımın 4bucuk aylık bebeğini gördüm ve sürünerek ilerliyor kıyaslamak için asla söylemiyorum sadece benmi bişeyleri eksik yaptım diye kendimi sorguluyorum sizce bu zamanlarda sürünmemesi normal mi çocuğun yapısıylamı alakalı her çocuk farklıdır tabiki yoksa az mı ilgilendim eksik yaptığım şeyler mi var kendimi kötü hissediyoruö😔