Birkizannesi0731 Spral taktıralı bir ay olmak üzere . Bana 1 ay sonra kontrole gel dedi ama ben adetlendim bugün. randevum da adetimin 4. Günü olucak. Kontrol de adetli olup olmamak farkediyor mu ?
Esra12 Birkizannesi0731 bana adetin bitsin 1 hafta sonra gel demişti öyle gittim iltihap falan varmı ona bakıcam dedi