Gkce3434 Merhaba ben de sallayarak uyutuyorum. Ancak uyuyunca duruyorum. Bu durumdan memnunmuyum? Şöyle, ayağımda sallayim tamam uyusun ama sonrasında bırakayım kendi kendine devam etsin uykuya isterdim. Bunun için de çok ugrastim. Atagiydi huysuzluguydu derken çok direndi ağladı perişan oldu. Ben de aynı düzen de kalmaya devam ettim. Uyanana kadar ayağımda bekliyor. Demek ki dedim beni istiyor böyle uyumak istiyor.🤷🏻♀️ (6 aylık olduk ve bu ay ayaklarım uyusmaya başladı) Ama ne yapayım böyle uyuyor.. inşallah ilerleyen zamanda en azından ayakta bekleme olayı biter