İyi günler kizlar açık öğretime yazılmak istiyorm da bikac sorum oluck size liseyi okucm bu arada
Okula gitmek mecburi mi?
Yazılırken ne ve diğer işlemlerler icin ne kdr bı ücret lazım?
En önemlisi bebekli anneler nsl ders çalışıyosn nsl bı planınız var?
Ders çalışmak için hangi kitapları almalıyım nerelerdn almalıyım?