Defne7 Devıt 3 kullanıyorduk bebegım 2 aylık kabızlık sorunumuz var belkı devıt 3 kabızlık yapıyor dıye dusunup pedıaya gectık kullanıcı yorumlarını bulamadım kullanan varmı acaba
Happygirl8 Defne7 ben bitene kadar kullandım sıkıntı olmadı şimdi nevwit kullanıyoruz onda zeytinyağı var kabız olmuyo 🙆♀️🙂