Hanımlar 2 sorum olacaktı..
1- Ben daha önce nuk’un biberonunu almıştım fakat bebeğime o biberonun ucu farklı geldi emmiyor. Farklı emzikleri de almıyordu aventin emzigini aldı. Acaba aventin biberonlarini da alır mı? 5 ay 19 günlük bebeğim.. yakında ek gıdaya başlayacağız suyu kaşıkla vermeye çalışıyorum ama içemiyor dolayısıyla su içirmek için biberon arayışındayim.. (ara sıra sağdigim sütü de biberonda içirebilirim) eğer philips aventin biberonunu bebegimin reddetmeyecegini düşünüyorsanız sizce ucunu kaç numara almalıyım?
2- Ek gıda dönemine geçeceğiz bu dönemde memeyi birakmasindan korkuyorum.. 3 aydır meme reddi yaşıyordum fakat pes etmedim.. zaman zaman kilo alımı çok düştü maalesef 😔 sorum şu ki memeyi bıraktırmadan ek gıda sürecine nasıl başlıyorsunuz? Ögünleriniz nasıl oluyor? 3 gün kuralını biliyorum onu uygulayacagim.. yoğurtdan sonra kabak, havuç, patates gibi sebzeler daha sonra meyveler geliyor ama günde 1 kere vermem yeterli olur mu? Tadım gibi?