Doktora götürüp sormanızda fayda var çünkü odanın havasının nemli olmaması durumunda da bahsettiğiniz şeyler yaşanabiliyormuş. Ben de 2 gün önce hasta olduğunu düşündüm, dün de doktor kontrolümüz vardı. Ona bahsettiğimde bebeğimin hasta olmadığını, sadece havayı nemlendirmem gerektiğini söyledi. Kalorifer üzerine ıslak havlu, bir kaba su ya da bir cihazla halledebilirsiniz.