Ogretmenhanim92 Kızlar benim bebeğim tam 3 aylık ve diş eti kaşınıyor ve onun huysuzluğu var. Ne yapmak gerekir dişlik versem daha tutacak düzeyde değil ama sürekli eli ağzında. Bu ayda diş kaşıntısı normalmi?
mina00 Ogretmenhanim92 dısden degıl o, agzından salya aka bılır elını agzına goture bılır ayrıca elıne ne versenız onuda agzına goture bılır bu aylarda tanımaya calısıyo herseyı
Senaanur Ogretmenhanim92 onuyapmasının tek nedeni diş kaşıntısı değil ellerini izleyip tanımaya başlarlar sürekli ağzına götürürler tutmayı öğrenince bu sefer tuttuğu şeyleri ağzına götürecek hemen diş kaşıntısı aklına gelmesin elini ağzına sokmasına izin ver çıkarymaya çalışma bütün bebekler o ayda başlar ağzına götürmeye bizimkisi iki elini birden sokuyor
anneadayi06 Ogretmenhanim92 benim ki de üç aylık salyalar kaşınmalar herşey var . Kaşıntıdan huzursuz oluyor . Bu hafta doktora götürmüştüm ben gayet normal bu aylarda kaşıntılar başlar dedi . Diş kaşıyıcısı aldım ben tutuyorum o ısırıyor . Emzikle kaşıyorum bazen kıyamam ya yazık ❤️Bide doktor jel verdi çok huzursuz olup kaşındığın da ondan kaşınan böyle biraz sürmemi söyledi
Asl90 Benim oğlumda 3 ay 12 günlükve yaklaşık bir aydır aynı şekilde hatta ağzı sürekli açık kuçağıma alsam dahi boynumu falan ağzına almaya çalışıyor. Eli ağzında sürekli emer şekilde değilde kaşır gibi yapıyor. Gögsümü aynı şekilde
canimoglum_2020 Kızlar zeytinyağ içine karanfil atın 24 saat sonra diş etlerine sürün rahatlatıyo 2 yemek kaşığına 10 karanfil karanlık yerde saklayın
Ogretmenhanim92 Senaanur ama stresli bi şekilde ve iki elini birden sokuyor ve baya baya kaşınıyor sandık biz
Ogretmenhanim92 Kusursuzhata stresli bi şekilde mi yapıyor sizinki de yani eli ağzındayken bile mızmızlanıyor
Senaanur Ogretmenhanim92 aynısını benim oğlumda yapıyor merak etmeyin sorun yok sokamayıncada sinirleniyor
Kusursuzhata Ogretmenhanim92 öyle bir ısırıyor emiyor ki elini her seferinde bu çok aç mı bıraksan elini yiyecek diyorum. Mızmızlanma vs de var ama diş çıkıyor kesin dediğimin üstünden 2 ay geçti. Hatta benimkinin dişin çıkacağı yerlerde beyaz benekler de var kesin diş demiştim
Ogretmenhanim92 Kusursuzhata Aynen öyle mızmızlanarak ellerini ağzına alıyor ve gergin baya.zaten öyle hemen çıkmıyormuş ama galiba bizimkinin de kaşınıyor. Önce elini mi keşfediyor diyorduk ama bir ay oluyo ellerini keşfetmeye başlayalı bence bu diş kaşıntısı
Leylamoms Doktorumun önerisi ile ellerimi güzelce yıkıyorum daha sonra işaret parmağım ile diş etlerini kaşıyorum özellikle alt diş etini cok rahatlıyor hoşuna gidiyor ondan sonra bir süre ellerini götürmüyor ağzına bunu sürekli tekrarlıyorum