Cinarrr merhaba canım ben insan kaynakları müdürüyüm malesef işçi çıkarma oluyor çalıştığım şirkette bizde de oldu çıkışlar işten çıkarmada kıdem ve ihbar ödemeleri veriliyor ise herhangi bir sorun olmuyor çalışana haklarını verince çıkış yapılıyor ve işsizlik ücreti alıyorlar işkurdan başvuru yada online başvuru yapıyor çalışan