Smyyeemin Kızlar bebeğin makat kısmında kızarıklık ve pütürlük sivilce tarzı şeyler ya mantar ya pişik ama mantar diye düşünüyorum kullandıgınız bi ürün var mı sonuç alabileceğim yardımcı olurmusunuz ? 😓
ozge61 Smyyeemin benim de bebeğimde aynı problemle karşılaştık exoderil krem kullandık 14 gün. Sonra geçti şükür. Geçmiş olsun
Mlkslm Smyyeemin bizde 15 günlükken öyle bir sorun yaşamıştım bez bölgesi komple olmuştu diyebilirim mantarmış meğerse 3 krem karıştırıp sürüyorduk 3-4 günde etki etti çok şükür
minnosunannesi06 Smyyeemin canım benim oğlum 1 yaşına giricek nerdeyse oglumun da makat bölgesi bide pipisi oyle oluyor kullanmadigim krem kalmadı bende öyle çaresiz kalmışım herzaman doktora gidiyorum krem veriyor hafifliyor tekrar siddetleniyor😕
Deletedmom5284 trosyd olabilir kızımın pişiğine iyi gelmişti ama ağır bi krem çocuk doktorunuza danışın