Byzmlk Selam hanımlar. Benim sorum sünnet ile ilgili. Bebeklerinizi ne kadarlikken sünnet ettirdiniz? Ya da ettirmeyi düşünüyorsunuz?
Sycn Byzmlk benim oğlum 1 hafta sonra 8 aylık olacak Eylül-Ekim gibi düşünüyorum aslında daha erken olsa daha iyi olurdu ama fırsat olmadı ne kadar erken o kadar iyi diyo etrafımdakiler bezlendigi için daha çabuk iyileşiyormus
Asli26 Byzmlk 13 günlükken ettirdim çok da iyi yapmışım 5 güne iyileşti sadece sünnet olurken uyanmış(lokal anestezi yapılmıştı) korkmuştu ama doktor hiç acımaz erkenden yaptırın dediği için yaptırdık 1 saat müşade için bekledik sonra eve geldik 😊 tavsiye ediyorum ben
AlpBebek Sycn Biz 20 gün önce 8 aylıkken yaptırdık. Çok sorun yaşamadık. Üstelik bebeğim yerde emeklemeye alışkın. Ona rağmen sorun olmadı. Çabuk iyileşiyor. Sadece ilk çişini yaparken çok ağladı, içimiz gitti. Ama o ne zaman yapılırsa yapılsın oluyor zaten.
SukranUras Canım doktora danışmak gerekiyo çünkü küçük bebeklerde belirli aylar arası yapılması daha sağlıklı oluyomuş bi çocuk cerrahiye danısman gerek 👍🏻
Byzmlk SukranUras Ay sonunda doktora kontrole gideceğiz o zaman bir sorayim bakayım. Teşekkür ederim :)
Byzmlk Asli26 56 günlük bebeğim. 1 yaşından sonra yaptırılır diye duymuştum o yüzden bir sorayim dedim :)
pltsmy 1 aylıkken yaptırdım ve 3.güne iyileşti. Sadece teramisin göz merhemi sürdüm. Iyi ki yaptirmisim acı hissetmedikleri için çok kolay oluyor
Asli26 Byzmlk 2 yaşından evvel çok uygun dedi doktor hatta yenidoğan kolay oluyor dedi diye atladık biz tavsiye ediyorum 😊😊
Meteveberna Hangi doktor yapıyor peki bu sünnet işini bende yaptırmak istiyorum ama ona göre araştırmam gerek
Museb Byzmlk ilk oğlumu emekleme döneminde yaptırdım bizi çok yormuştu bezli olduğu için anlamıolar sürekli geziodu bandajı hep çıkıodu 😀 suan 2,5 aylık oğlum var okullar açıldıkdan sonra yaptrmayı düşünüyorum
diraraa Oglum 3 bucuk aylik hem cocuk cerrahina hem cocuk urologa gotrduk karismayin cocugun pipisine 1 yasinda yaptirirsiniz dedi :) biz de erteledik seneye yaza yaptircaz insallah
MerveKya 3 buçuk aylık şuan oğlum doktorumuz 6. Aya kadar yaptırın daha fazla hareketlenmeden dedi bir dahaki ay düşünüyorum kısmetse
merwwe Byzmlk benim oğlum şu an 10 günlük doktor 40 ından sonra yaparız dedi bekliyorum ne kadar erken o kadar iyi bencd
MerveBostanBayrak Byzmlk 21 günlükken yaptırdım lokal anestezi ile. Hiçbişey anlamadı ilk gün bazı bebekler çiş yaparken huzursuz oluyomuş onu bile yaşamadık. Arkadaşımın yaptırdığı hastanede uyuşturucu iğneyi vurmadan 1 saat önce uyuşturu krem sürdüler onun için iğneyi bile hissetmemiş. Bize direk iğne yaptılar orada birazcık ağlamıştı cesur oğluşum. Ama sünnetten sonraki kısım arkadaşımın zor geçti çünkü doktoru pansuman yaptırtmadı. Biz çok rahattık ilk 2 gün anestol pomad (uyuşturucu krem) kantaromçn yağı ve fıto kremle pansuman yaptım evde sonrada kantaron yağına devam ettim acısız ve çok çabuk iyileşti☺️ Tabi bunlat kafama göre değil doktor tavsiyesi 😉
Yvzhtchsyn Byzmlk şu an 26 günlüğüz doktorumuz 2 aylıkken yaptırmamızı önerdi o yüzden 2. AydAn sonra yaptırmayı düşünüyorum