Quinmom bence kesinlikle gazı var. Bakın şimdi size kendi yaptıklarımı yazayım bizde çok gaz sıkıntısı çektik şimdi baya azaldı şükür . Öncelikle bol bol ıhlamur rezene ve kimyon çayı yapıp için bunlardan içerken bebeğinize de birkaç çay kaşığı verin hicbisey olmaz bebek doktoru bile dedi . Bağırsakları kivriluyor artık ve içini dolduramadigi için malesef gaz oluyor . Ayrıca zeytinyağı ve çörekotu yağini bir tavada ısıtıp asitini aldırın ve sabahları aç karnına 1 çay kaşığı verin. Bağırsakları güçlendirirmiş. Onun dışında bunlar olacak şeyler sabır edin zamanla azalıyor 😊 Allah kolaylık versin inşallah. Ha bide bebeği elma yağ ve çörekotu yağı ile yağlayın ama çok değil biraz karnını ve ayaklarının altini 🥰🥰🥰