SeliminannesiSeliminannesi09 Kızlar bebegim mama ile besleniyor sürekli sıcak su lazım oluyor termos almak istiyorum ama marka olarak bide kalite olarak bilmiyorum yardımcı olur musunuz
Ulkrdml SeliminannesiSeliminannesi09 skıphopu kullanıyor bı arkadasım cok memnun benım kendı deneyımım yok malesef
AleynaNur228 Ben yaşadığım yerde en iyisini almıştım 150 TL ye o bile soğuttu ama a101 e geldi Bi ara 15 TL mi ne aksama kadar sıcak tutuyor öbür güne ılınıyor su cok memnun kaldım takip edin gelecek olursa alın derim büyük de baya
Elif27272 Penguen aldım trendyoldan 85 e çok memnunum .mama sıcaklıgından bir tık aıcak yapıyorum sabaha kadar yetiyor yerimden kalkmadan hazırlıyorm
2kedi1kizanne SeliminannesiSeliminannesi09 e bebeğin kendi markasını aldım. Uzun süre sıcaklığıbı koruyor. Çok memnunum🌸
Bebeklihayatim Decathlon’da Quechua marka var kendimiz için almıştık 2 senedir sorunsuz kullanıyoruz. Bebeğe ayrıca Skip Hop aldım o da gayet güzel. Ikisine de bakabilirsiniz