Dmlagclu Merhabalar 2yasındakı kızımın ayak başparmagı batmıs sanırım bıgun farkettim kenarı benbeyaz iltihap toplamış acımıyor büyük ihtimal ama iltihapı gecırmeden tırnagıda cıkartamm önerisi olan. Varmı acabaa😔😔
Pprreennssaanneessii Dmlagclu merhaba valla ben doğum sonrasi yaşadım 1.5 yıl oldi hala yaşıyorum kesiyorum düzenli ama bebiste kesmekte mesele tırnağı Allah yardimciniz olsun ilerlemedenn bi çözüm bulursunuz ins.
ALYASMUMMY Bactroban verdı drumuz ıltıhap kurutucu merhem sonrasında uzayana kadr dokunmadık yıne de bır danısın