Merhaba Arkadaşlar
Bebeğm 4 ay 20 günlük ağız kenarında kızarıklık var 1 haftadır, kaşınmıyor ama. Kakada da kan bikaç pıhtı şeklinde daha önce olmadı hiç belirti alerji büyük ihtimal dedi doktor . Doktora telefonla sordum Kan testi yapalım bide sana diyet hazırlayalım dedi. Anne sütü alıyor sadece .Et süt yumurtada tükettim sürekli farklı bişey yemedim. Bu ayda testte belli olmaz deniyor. Sizce kendim kessem bu ürünleri yararı olurmu? Başka neden olabilir ki? Bilen başına gelen paylaşabilirmi? Teşekkürler..