Miraykiz58 canım şurup açıldıktan 3 ay sonra etkisini yitiriyor. Yenisinin alınması gerekiyor. 4 saatte bir verebilirsin. Bu aşı bizde 4 dozda da ateş yaptı hatta son dozda bacağının ağrısından yürüyemedi nasıl kötü olduğumu anlatamam. Koltuk altlarına nemli bez koy ve alnına özellikle. Zıbınla dursun.