Selam tatliş anneler!🌸 İlk kez post açıyorum merak ettiğim birkaç konu var akıl alabıleceğim biri olmadığından burdan yazmak istedim tek seferde birden fazla anneye ulaşma imkanım var @HappyKıds sağolsun 🤍 Sorularım şu öncelikle ellerinizden öper 7ay 21 günlük bir kızım var Ben kitaplardan bloggerlerden, instgram üzerinden ek gıda serüvenini anlatan bilgi sahibi insanlardan derlediklerimle bilgi topluyorum kendimce fakat
**ne kadarzamanda bir yedirmem lazım
** gece benmi uyandırmalıyım yoksa acıktığını idrak edip kendi uyanırmı?
**uyku saati toplamı ne kadar olmalı ve uyku araları ne kadar olmalı , en geç kaçta yatarsa uykusunu almış olur ?
Biliyorum doktora sorun diyeceksiniz ama şuan malum pandemi var zırt pırt gitmiyorum , ayrıca ilk doğduğunda gaz sancısından dolayı çok gittik geldik her doktor başka bişey söyledi başka ilaç verdi .
he birde akşamları 8 gibi yemek yediriyorum tarhana çorbasını vs. Muhallebi gibi yapıp verdiğimde tek başına onunla doyarmı? Doymasa uyurmu 🙄 Şimdiden cevaplayacak garip anaları öpüyorum sevgiler 🌸